عروس | لباس عروس | آرایش عروس | عروسی
http://www.retail.ua
http://www.mymebel.kiev.ua
www.mymebel.kiev.ua
دسته بندی عروس مشاوره ازدواج دوران قبل از ازدواج برای کاهش استرس روز قبل از عروسی چه کنیم؟
یکشنبه, 14 دی 1393 12:42

برای کاهش استرس روز قبل از عروسی چه کنیم؟

نوشته شده توسط 

چرا بیشتر عروس خانم ها در روز عروسی استرس دارند؟

جدا شدن از پدر و مادر ، فکر پذیرش یک مسئولیت بزرگ ، فکر کردن در مورد روزی بزرگ و با شکوه ، آینده ای که ساختنش همه سهم توست و ... همه و همه  باعث بروز استرس می‌شود اما همیشه برای هر مشکلی راهی وجود دارد.

باید سعی کنید کارهایی را انجام دهید که میزان استرس شما را کم می‌کنند تا بتوانید با آرامش بیشتری به مراسم عروسیخود توجه کنید. مهم‌ترین کاری که هر عروس و داماد در روز ازدواجشان باید انجام دهند، مدیریت استرس و نگرانی است. البته احتمال اینکه خانم‌ها در چنین روزی دچار استرس شدید شوند بیشتر است اما هر دو نفر شما باید به خود بگویید که حجم قابل‌توجهی از این استرس و نگرانی زاییده افکار شخصی شماست که شاید برای هیچ‌ یک توجیه قابل قبولی نداشته باشید.

روز قبل از عروسی
برای اینکه آخرین روز در خانه پدری آرام و بدون استرس سپری شود، چند توصیه را به خاطر بسپارید  .

شاید فکر کردن به اینکه شب قبل از عروسی، آخرین شبی است که درخانه پدری هستید و پس از آن زندگی تازه ای را شروع کنید، استرس شما را افزایش دهد.باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که یک روز قبل از مراسم عروسی‌، همه کارها انجام شده و شما دیگر کاری برای این روز به یادماندنی نداشته باشید.

. الان دیگر وقت استراحت است. در این روز از لحاظ جسمانی، روحی و احساسی استراحت کنید و خود را برای روز عروسی آماده کنید. فکر خود را تنها روی کارهایی که فردا باید انجام دهید متمرکز کنید.

اگر به طور اتفاقی کاری برای لحظه‌های آخر مانده است سعی نکنید تا آن را خودتان به عهده بگیرید. به اطرافیانتان اعتماد کنید و به یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده بگویید تا آن را انجام دهد.

ممکن است در این روز به خاطر فکر و خیال‌هایی که برای فردا دارید دچار استرس شوید.باید آرامش خود را حفظ کنید و فقط به اتفاق‌های خوب فکر کنید؛ به لحظه‌های خوشی بیندیشید که فردا خواهید داشت و حس خوب رضایت را به شما منتقل می‌کنندشاید خیلی به نظر نیاید اما خوردن مواد غذایی مانند یک تکه کوچک نان تست که هیدرات بدن را تامین می‌کند، کمک بزرگی به حفظ آرامش می‌کنند.

مصرف مواد غذایی سالممصرف کنید . سعی کنید تا مواد غذایی مانند آجیل خام، سالاد حاوی سبزیجات سبز، ماهی سرخ شده، سبزیجات بخارپز، وعده غذایی حاوی جو و میوه‌هایی مانند پرتقال و توت‌فرنگی بخورید. این دو میوه منبع بسیار خوبی از ویتامینC هستند که می‌تواند کورتیزول یعنی هورمون استرس را در خون کاهش دهند.

در این روز اکر توانستید استخر ، سونا و یا به ماساژ روید. البته بگویید که صورتتان را ماساژ ندهند چون ممکن است باعث قرمزی پوست شود.

خواندن 907 دفعه
Body
Background Color
Text Color
Background Image